Ingenieursbureau Antea Group viert resultaat met landelijke tv-commercial

bouwcomplex
21 juni 2019 - Ingenieurs- en adviesbureau Antea Group lanceert deze week een tv-commercial op de landelijke televisie. Uniek dat een ingenieursbureau zich met een landelijke reclamecampagne profileert. ‘Maar als innovatief bureau doen we de dingen graag nét iets anders’, vertelt CEO Rob van Dongen. 
De tv-spot markeert het einde van het duizenddagen-plan. Met dit plan investeerde Antea Group de afgelopen jaren succesvol in zichtbaarheid, klantgerichtheid en innovatie. Het doel van dit plan is om in 2020 het beste ingenieursbureau van Nederland te worden. De eerste top drie-notering in de Top 50 van Ingenieursbureaus onderstreept dat Antea Group op de goede weg is. Ook wil het bureau zich profileren als aantrekkelijk en onderscheidend werkgever.
Trots op collega’s en werk “Bij deze ambitie hoort ook dat we lef tonen”, vertelt Van Dongen, initiator van het duizenddagen-plan. “We zijn trots op ons werk, ons merk én we willen laten zien dat onze mensen een belangrijke rol spelen in de toekomst van Nederland. De kennis van ingenieurs is hard nodig om een veilige, duurzame en gezonde leefomgeving te realiseren. Niet voor niets dat één van onze eigen medewerkers de hoofdrol in de tv-spot vertolkt.”
Julianabrug De commercial wordt de komende week uitgezonden op NPO 1, 2 en 3. In de spot is een belangrijke rol weggelegd voor de Julianabrug. Deze veel bekroonde brug bij Zaanstad (onder meer winnaar van de Nederlandse en Europese betonprijs) werd onder andere door de ingenieurs van Antea Group technisch mogelijk gemaakt.
Klik hier voor de tv-commercial.