Klant als kloppend hart van nieuwe Doka webshop

bouwcomplex
Koop nu uw bekisting, componenten en accessoires online
In de markt werd er al over gesproken en regelmatig werd er al om gevraagd: een webshop voor de bekistingen, componenten en accessoires van Doka. Die webshop is nu een feit: medio oktober gaat onze webshop online! Vooralsnog alleen voor de aanschaf van producten, maar in de toekomst zal waarschijnlijk ook huurmateriaal via dit kanaal worden aangeboden.
Lagere proceskosten - hogere productiviteit De bouw is ‘booming’ – wie Nederland op een afstandje bekijkt, merkt al snel dat overal volop gebouwd wordt. Woningbouw, utiliteitsbouw of infrastructuur – overal dendert de bouwtrein door. Drukke tijden vragen om een messcherp proces – flexibel, efficiënt en met minimale kosten. Digitalisering is daarvoor het aangewezen instrument. Bijkomend voordeel: een goed georganiseerd, digitaal proces verhoogt de productiviteit. Dat is precies wat Doka met de nieuwe webshop biedt: lagere proceskosten en hogere productiviteit. En omdat het hele proces digitaal verloopt, zijn de prijzen ook scherper! Daar doet Doka bij de opening van de webshop nog een schepje bovenop door met een online-klantenactie te starten! Wie zijn materiaal via de webshop koopt, hoeft binnen Nederland tot eind 2018 geen transportkosten te betalen.
Kloppend hart Met de nieuwe webshop speelt Doka in op de wensen van veel bestaande én nieuwe relaties en klanten. Die klant vormt ook het kloppende hart van alle online activiteiten die zijn samengebracht in myDoka. Klanten profiteren overigens niet alleen van de lagere kosten en hogere productiviteit maar weten zich door die digitale omgeving ook op andere manier verzekerd van meerwaarde. Door administratieve werkzaamheden te automatiseren en in te zetten op digitale tools kunnen onze sales en technische afdeling zich nog meer concentreren op de klant. Bijvoorbeeld in frequentere bouwplaatsbezoeken of uitgebreidere ondersteuning bij de engineering.
De digitale ontwikkelingen dragen ook op andere manieren bij aan voortdurende verbeteringen. Zo ontvangt iedere klant na afloop van een afgerond webshop-project een survey. De resultaten hiervan worden weer gebruikt voor verdere optimalisatie van online-activiteiten. Onder het motto ‘Sharing is caring’ bouwen we zo samen verder een effectieve en efficiënte lange termijn relatie.
meer informatie:www.doka-nederland.nl